Вчителі Рівненщини та Волині взяли участь у дводенному тренінгу

Через повномасштабну війну в Україні гостро постало питання освітніх втрат, адже чимало дітей виїхало за кордон. До них додають ще й прогалини у знаннях учнів, які виникли через ковідну пандемію та ту ж війну. Однак освітні втрати у межах нашої держави є дуже нерівномірними. Хтось з учнів повноцінно вчився попри все, а хтось не зміг вчитися зовсім.

Звідки беруться освітні втрати? Тобто неможливість досягнення певних результатів через відсутність або обмеження доступу до освіти. Як досягти ефективного навчання? На ці та інші запитання в ході дискусій, намагалися знайти відповіді учасники тренінгу для вчителів Рівненщини та Волині, який відбувся 24-25 липня.

Дводенна програма заходу містила як лекційну, так і практичну частини. Перший день тренінгу здебільшого був присвячений темі освітніх втрат та їх визначення, а також методикам зацікавлення учнів та створення умов для навчання.

Програма другого дня була насиченою темами щодо підтримки психоемоційного стану дітей ВПО з числа незахищених верств населення та оцінюванню в Новій українській школі. Вчителям представили сервіси для самоперевірки – LearningApps та Wordwall. Ці багатофункціональні сервіси призначені для створення як інтерактивних, так і друкованих матеріалів, які можна використовувати на будь-яких уроках.

На завершення учасники поділилися враженнями та висловили свої побажання щодо подальших заходів та тем, які були б цікаві для обговорення.


Поширити: Поширити у Фейсбук
  Поширити у Telegram