Учням Рівненщини оновили кабінети фізики, хімії, біології, математики та географії. Загалом придбано та поставлено 50 комплектів надсучасного обладнання для 5 STEM-лабораторій та 45 профільних кабінетів у 49 закладах. Вартість такої цільової обласної субвенції склала понад 34 мільйона гривень.
Завдяки сучасному інтерактивному мультимедійному обладнанню школярі зможуть у 3-D вимірі не тільки побачити, а й запроектувати, дослідити, розрізати, збільшити, провести експеримент чи лабораторну роботу.
«Метою було змінити навчальні програми, а саме зробити їх більше STEAM-орієнтованими. В першу чергу, учень став не споживачем, а замовником знань. Вчитель же став своєрідним наставником, людиною, що допомагає пояснити, як використовувати потенціал кожної технології для власної користі й користі суспільства», – зазначає начальник управління освіти і науки області Петро Коржевський.
Окрім того, закуплено електронні підручники, планшети, ноутбуки, цифрові вимірювальні комплекси.
Нагадаємо, що Концепція Нової Української Школи (НУШ) передбачає такі основні компетентності школярів як:
-вміння логічно і математично мислити,
-наукове розуміння природи і сучасних технологій,
-впевнене користування інформаційно-комунікаційними технологіями.
Кабінети географії оснащені цифровими телескопами, документ-камерами та власними інтерактивними метеостанціями.
«Важливо долучити до змін і вчителів, які мають стати справжніми агентами змін освітньої реформи. Цікавим є те, що під час STEAM-уроків в центрі уваги знаходиться не вчитель, а практичне завдання, яке потрібно вирішити. Учні ж вчаться вирішувати це практичне завдання шляхом проб і помилок, а не вивчають «суху» теоретичну частину», – зауважує Петро Коржевський.
У кабінети хімії та фізики, окрім програмного забезпечення та електронних пристроїв та підручників, закуплено цифрові вимірювальні комп’ютерні комплекси.
Загалом, в результаті закупівель придбано 5 STEAM-лабораторій, 26 кабінетів фізики, 2 кабінети хімії, 7 – біології, 2 – географії та 8 – математики.