НУШ – випробування для вчителів. Як подолали виклики реформи освіти у рівненській школі-ліцеї №12

Ще зовсім недавно вчителі й уявити собі не могли, що їм доведеться працювати в Новій українській школі. Дехто був збентежений, адже розпочинати щось нове завжди є непростою справою.

Головна мета реформи загальної середньої освіти, — створити безпечне, здорове, сучасне, інклюзивне та мотивуюче для всіх учасників освітнього процесу навчальне середовище.

Але основний агент змін, людина, на якій тримається реформа, — це вчитель НУШ. Тож у центрі уваги має бути саме сприяння особистісному та професійному його зростанню. Основною складовою реформи НУШ є підготовка нового вчителя.

За словами вчительки молодших класів школи-ліцею №12 м. Рівного Ніни Бреги: «Це був поштовх вийти із зони комфорту і почати досягати чогось нового. Держава дала такий інструмент, як сертифікація. З її допомогою я змогла конвертувати свої знання і вміння у матеріальну винагороду.»

І справді, вчитель який пройшов сертифікацію, звільняється від атестації і це дає змогу отримати щомісячно 20% надбавки до посадового окладу. Окрім цього, вчитель отримує ще й свободу дій: обирає навчальні матеріали, експериментує з кількістю годин присвячених одній темі та має свободу навчатися. Які ще виклики НУШ поставила перед педагогами? Далі у сюжеті детальніше…


Поширити: Поширити у Фейсбук
  Поширити у Telegram