На Рівненщині стартувала програма «EU4SKILLS» для розвитку профтехосвіти

На Рівненщині починає працювати програма «EU4Skills: Кращі навички сучасної України». Вона спрямована на підтримку професійно-технічної освіти в Україні. У Рівному відбулося перше засідання  робочої групи зі стратегічного планування розвитку системи професійної освіти.

Серед учасників – заступник голови Рівненської ОДА Сергій Гемберг, в.о. начальника управління освіти і науки ОДА Олександр Набочук, експерт програми «EU4Skills» Василь Кашевський та члени робочої групи з розроблення проєкту Стратегічного плану розвитку мережі закладів професійної освіти Рівненської області 2021 – 2027 роки.

«Питання якісного розвитку освіти для нас є пріоритетом  №1. Тому з кожним роком вона набуває все більшого значення. Зараз на Рівненщині сформовано мережу державних закладів професійної освіти, які здійснюють підготовку кваліфікованих робітників та молодших спеціалістів. Це 19 закладів професійно-технічної освіти.  Тому наразі робоча група повинна розробити стратегічний план розвитку мережі цих закладів до 2027 року», – зазначає Сергій Гемберг.

Сьогодні учасникам презентують процедуру розроблення якісної стратегії після чого вони у групах визначатимуть сильні та слабкі сторони системи професійної освіти. Згодом робоча група визначить стратегічне бачення системи профосвіти до 2027 року.

Експерт програми «EU4Skills» Василь Кашевський розповідає, що програма «EU4Skills» підтримує впровадження реформи на національному рівні та у 7 областях України: Вінницькій, Полтавській, Запорізькій, Рівненській, Львівській, Миколаївській та Чернівецькій.

«Проєкт підтримує реформу професійно-технічної освіти в Україні, що сприятиме економічному розвитку та самореалізації молоді. Структура програми передбачає підвищення ефективності реформи професійно-технічної освіти, покращення якості, привабливості профосвіти та збільшення її відповідності потребам ринку праці», – зазначає Василь Кашевський.

Так, учасники робочої групи проаналізували, наскільки професії, які пропонує кожен із закладів, є сучасними, чи потребують оновлення, чи відповідають стратегії розвитку, чи затребувані, яку додану вартість дають та як стрімко розвиваються.

Згодом робоча група сформує бачення стратегії розвитку, розробить SWOT-аналіз та визначить стратегічні цілі та завдання.

«За результатами наших комунікацій ми масштабуємо усі напрацювання, аби динаміка привабливості системи професійної освіти збільшувалася», – зазначив Олександр Набочук.


Поширити: Поширити у Фейсбук
  Поширити у Telegram