Медіаграмотність – життєво необхідна навичка

У світі, яким керує інформація, дитина мусить вміти її критично оцінювати, знати, яким джерелам можна довіряти, що таке фейкові новини та як захиститися від маніпуляцій. Сучасні діти мають справу з інформаційним простором з найменшого віку (через ґаджети, телебачення, зовнішню рекламу тощо). Тому вони повинні знати, що таке медіаграмотність якнайраніше.

Медіаграмотність – це превентивна зброя проти дезінформації та життєво необхідна навичка, яку потрібно розвивати змалку. Тому уроки медіаграмотності у 5 класі НУШ стали новою сходинкою до самовдосконалення і самоствердження не тільки учнів, а й учителів української мови.

Розвинути критичне мислення у молодого покоління – головне завдання на уроках медіаграмотності у педагога Дубенського ліцею №8 Вікторії Бухало-Табачук. Разом з учителем п’ятикласники визначають своє медіаполе, проговорюють способи розпізнавання фейків, види маніпуляцій в мережі, аналізують процеси створення новин. За допомогою вправи «Малюнок на спині» прослідковують, яким чином змінюється інформація на шляху від адресата до адресанта (втрачається, спотворюється і т.п.)

Вміння правильно користуватися медіа стає у пригоді й учителю. Адже використання медіаресурсів під час навчання допомагає наочніше пояснити матеріал та зацікавити, особливо покоління, яке не пам’ятає часів без інтернету.


Поширити: Поширити у Фейсбук
  Поширити у Telegram