Гра – як фундамент успішності учня в умовах НУШ

Цінність гри у тому, що в ній дитина легко засвоює те, на що в інших умовах довелося б докласти значних зусиль. У грі дитина краще запам‘ятовує, зосереджується і усвідомлює. Без «ігрового» періоду не буває успішного навчання у шкільному віці, а пізніше не відбувається розвитку зрілої повноцінної особистості.

Нерідко саме метод «гри» застосовують педагоги Підзамчівського ліцею, що на Дубенщині задля кращого засвоєння матеріалу та взаємодії з оточуючими.

Задовольняючи потребу дитини гратися, перевтілюватися, рухатися, учитель забезпечує умови для вивчення іноземної мови на уроці, усвідомлюючи потенціал використання ігор в іншомовному навчанні.

Для активізації лексики на початку уроку вчитель використовує наступні ігрові прийоми:

– Sort it out. Грати можуть дві команди дітей. Учні по черзі підходять до столу та обирають картку, називають зображений предмет та відкладають її до певної групи карток. Як правило учням пропоную розсортувати картки на дві теми.

– Odd one out. На дошці розвішуються картки з вивченої теми, а учням потрібно знайти зайві (слова з іншої теми) та обґрунтувати свій вибір.

– What is missing? На дошці розвішуються картки з зображенням предметів з певної теми. Учні уважно розглядають малюнки, запам’ятовують. По команді вчителя закривають очі. В цей час вчитель прибирає одну, або декілька карток. Учні відгадують, що зникло, ставлячи запитання: Is it a doll? Is it a car?…Учні, які відгадали , виходять до дошки та вибирають картки, які «зникнуть» наступними.

– Hot Potato. Під музику діти передають один одному м’ячик (імітовану гарячу картоплю). Коли музика зупиняється, дитина яка тримає в руках «картоплю» називає слово, яке позначає зображення на малюнку.

Підсумовуючи вищесказане, можна зробити висновок, що гра розвиває мовленнєві навички дитини та впливає на розвиток її особистісних якостей. Вона є провідним містком у методиці викладанні англійської мови та сприяє формуванню активної життєвої позиції учня в колективі та суспільстві.


Поширити: Поширити у Фейсбук
  Поширити у Telegram