«Сьогодні школа повинна дуже швидко пристосовуватися до індивідуальних потреб учнів та адаптовувати діяльність до викликів, пов’язаних із безпекою, воєнним станом, вимушеним переміщенням громадян на безпечні території, руйнуваннями інфраструктури тощо», – зазначив заступник міністра освіти і науки України Андрій Вітренко на робочій групі з питань розроблення Національної стратегії розвитку інклюзивного навчання на 2023-2030 роки.
Травмовані досвідом війни діти, що опинилися у складних життєвих обставинах, діти з інвалідністю, хлопчики і дівчатка, які по-різному адаптуються та інтегруються у шкільне середовище, – всі вони є дітьми з особливими освітніми потребами. І саме зараз держава націлена на завершення розробки стратегії розвитку інклюзивної освіти до 2030 року.
Детальніше читайте за посиланням.