Аутизм: комплексна психолого-педагогічна допомога та соціальна реабілітація

У Клеванській спеціальній школі №2 презентовано досягнення за напрямом: «Аутизм: комплексна психолого-педагогічна допомога та соціальна реабілітація»

Щороку кількість дітей з особливими освітніми потребами зростає. Це діти з різними порушеннями: інтелектуальними, зору, слуху, тяжкими порушеннями мови тощо. Та є й категорія дітей, яких називають “діти дощу”. Це діти з розладами аутичного спектра. Для них не існує норм і правил, звичних для нас, їм не зрозуміло і нецікаво те, що роблять інші дівчатка і хлопчики. У них свій світ.

Цьогоріч у закладах освіти навчаються 262 дитини з розладами аутичного спектра. Найскладнішими є випадки, де поєднуються інтелектуальні порушення та розлади аутичного спектра.

Зусилля педагогів Рівненщини спрямовані на підбір найефективніших методик (діагностичних, корекційних, навчальних) для роботи з дітьми з аутизмом, реалізації їх індивідуальних програм розвитку, навчання та виховання таких діток.

Директор департаменту освіти та науки Петро Коржевський відзначив важливість та необхідність корекції та соціалізації дітей з аутизмом:

“Коли 6 років тому ми розпочинали працювати з дітьми з аутизмом було мало що відомо про такий вид розладу. Педагоги опановували нові методики практично з нуля. Важливо, що ця робота носить системний і практичний характер, а мірилом результативності є розвиток кожної дитини, яка навчається у Клеванській спеціальній школі».


Поширити: Поширити у Фейсбук
  Поширити у Telegram