НУШ і традиційна школа: в Дубровицькій гімназії розповіли про відмінності

Нова українська школа, безумовно, базується, зокрема й на найкращих здобутках традиційної освіти минулих років, але й має низку кардинальних відмінностей. Насамперед це – мета створення освітнього середовища. На відміну від традиційної школи, НУШ акцентує увагу не лише на академічному навчанні, а й соціально-емоційному розвитку.

Учні НУШ – «діти Альфа», яким знання потрібно подавати під незвичним кутом, адже стандартна програма до якої всі звикли їм не цікава. Таке освітнє середовище, на відміну від традиційної школи, не обмежується будівлею навчального закладу та класом – отримувати знання можна де завгодно й у будь-який час.

Так, п’ятикласники Дубровицької гімназії відпрацьовують практичні заняття з англійської мови перебуваючи місті. Діти разом із вчителем перевіряють продавців на готовність до приїзду іноземних туристів.Такий підхід, говорять вчителі, ефективний та цікавий дітям, бо ж уроки на яких педагог весь час стоїть в центрі класу, а учні сидять за партами, – давно в минулому.

«Основний аспект НУШ полягає у праві вибору усіх і у всьому. Це слова основ. Не треба заважати, а лише допомагати. Другий основний аспект це партнерство. Сьогодні батьки допомагають у покращенні освітнього середовища, присутні на звітах та в постійному діалозі з нами», – розповідає директор Дубровицької гімназії Володимир Кушнір. А ще додає, що програму НУШ потрібно впроваджувати і для старшокласників. Чому? Детальніше дивіться у сюжеті.


Поширити: Поширити у Фейсбук
  Поширити у Telegram