Міністерство освіти і науки України спільно з Українським інститутом розвитку освіти та за підтримки Фінського проєкту підтримки Нової української школи “Навчаємось разом” продовжують роботу над створенням якісних підручників у відповідності до європейських стандартів освіти.
“Ми шукаємо і здійснюємо підготовку експертів для покращення якості шкільних підручників, зокрема тих, що розробляються зараз в межах реформи НУШ. Передусім ми орієнтуємось на спеціалістів, які мають досвід у створенні навчальних програм чи навчальних матеріалів у сфері початкової та базової середньої освіти, психології, дизайну навчальної літератури, антидискримінаційного законодавства тощо”, – зазначив Вадим Карандій, директор УІРО.
Конкурсний відбір спеціалістів з оцінювання якості навчальної літератури для шкіл триває до 23 червня 2020 року. Експертами можуть стати учителі, учителі-методисти, науково-педагогічні працівники закладів вищої освіти та науковці Національної академії наук України, Національної академії педагогічних наук України, наукових установ.
- відкритість до змін, що відбуваються у сучасному освітньому просторі;
- експертність за своєю спеціальністю;
- бажання та спроможність об’єктивно, відповідально, фахово та незалежно оцінювати проєкти підручників та навчально-методичних матеріалів до них;
- дотримання вимог академічної доброчесності;
- вільне володіння державною мовою;
- готовність до участі у тренінгах, вебінарах та семінарах за умов карантину – в онлайн-режимі, а в подальшому – у кількаденних виїзних;
- згода на тестування для набуття необхідних знань у сфері процедур і критеріїв оцінювання підручників й навчальних матеріалів;
- спроможність у подальшому консультувати та пропонувати системні зміни щодо розробки підручників.
Більше інформації про конкурс та форми анкет для подання – за посиланням uied.org.ua.
Нагадаємо, Міністерство освіти і науки розробило проєкт Положення про центр професійного розвитку педагогічних працівників – документ опубліковано для громадського обговорення.
Міністерство освіти і науки України